Kategorie

Wyprzedaż

Kontakt

Zanim skontaktujesz się z nami poprzez e-mail lub telefonicznie, proszę przyjść i znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie w najczęściej zadawane pytania. Przygotowują również niezbędne informacje, takie jak numer zamówienia lub numer śledzenia kuriera.

Najczęstsze pytania

Kiedy otrzymam zamówiony towar?

Termin realizacji zamówienia odnajdziesz w pierwszej wiadomości e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia.

Aktualny status zamówienia sprawdzisz w Centrum Klienta 

Informujemy poprzez SMS, gdy zamówienie jest przygotowane do odbioru lub przekazane kurierowi do wysyłki. Wysyłamy również szczegółowe informacje w mailu, zazwyczaj do godziny 16:00.

Gdy termin realizacji został przekroczony, informujemy drogą mailową o zmianie daty realizacji zamówienia.

 

Zgłoszenie reklamacji?

Sposób rozpatrywania reklamacji oraz możliwość zgłoszenia znajdziesz poniżej:
reklamacje

Więcej pytań?

Więcej odpowiedzi znadziesz klikając:
Lista najczęściej zadawanych pytań

Nie znalazłem odpowiedzi chciałbym zapytać

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania przez telefon lub e-mail.

Infolinia:  +48 604 631 631

Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00

Sobota w godzinach 10:00 - 12:00

 

E-mail:

info@trampolinowo.pl - dział obsługi Klienta
reklamacje@trampolinowo.pl - dział reklamacji

 

Na zgłoszenia wysłane drogą mailową odpowiadamy w najkrótszym możliwie terminie, Dziękujemy za cierpliwość.

 

 

Siedziba i dane naszej firmy:

aGa24 S.R.O.

Ulica: Studentska 622/17 
MiejscowośćCieszyn

 

NIP: PL 5263160689

 

Konto bankowe - rach.bank:
57 1050 1083 1000 0090 3085 5614 ING Bank Śląski

 

 

Odbiór osobisty

Adres magazynu:

Magazyn WALMARK – RC Trading

ul. Fabryczna 1940
Cieszyn

Godziny pracy: Poniedziałek - Piątek 8.00 - 15:30 godz.

Wszystkie informacje na temat osobistego odbioru